خودرو

همکاری سونی و هوندا برای فراوری انبوه خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، سونی میخواهد تخصص خود در زمینه فراوری انواع حسگر دوربین را در صنعت فراوری وسایل نقلیه خودران به کار بگیرد.

18 اردیبهشت 1401

خرید اینترنتی بیمه موتور از معتبرترین کارگزاری بیمه به صورت اقساطی (اسفند 1400)

رپرتاژآگهی - شرکت بیمه آسیا یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه نماینده انواع بیمه نامه است که در سال 1338 فعالیت خود را شروع نموده و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. با توجه به این موضوع معین است که بیشترین سهم بازار بیمه در بین شرکت های خصوصی به بیمه...

15 اردیبهشت 1401
31 فروردین 1401

7 فیلم مشترک واچوفسکی ها از بدترین تا برترین

با نگاه به کارنامه واچوفسکی ها، از تنوع و تفاوت کارهای آن ها شگفت زده می شویم. رویکرد و سلیقه آن ها در فیلم سازی، چه در دنیای انقلابی ماتریکس یا چه در حماسه وسیع آن ها در اطلس ابری، بی نظیر است.

26 فروردین 1401

با هتل های لوکس کپنهاگ آشنا شوید

کپنهاگ مرکز دانمارک، به عنوان یکی از مقاصد گردشگری است که با هتل های لوکس نظیر هتل نیمب، بِلا اسکای کامول، اَدمیرال و غیره اقامت خوشی را برای گردشگران تضمین می نماید.

18 فروردین 1401

برترین جایگزین های برنامه مسیریابی Waze

از چه برنامه های مسیریابی استفاده کنیم؟اپلیکیشن مسیریابی waze جزو کاملترین و دقیق ترین برنامه های مسیریابی بود که متاسفانه به دلایل مختلف در ایران فیلتر شد. کاربران زیادی در ایران با فیلتر شدن این برنامه دچار مشکل شدند.ولی ما در اینجا برای شما جایگزین...

11 اسفند 1400

اسنپ حرکت خودرو در جهت های پیش بینی نشده و توقف نامعمول را رصد می نماید

قابلیت انحراف از جهت در شهر های تهران، قم و کرج به صورت آزمایشی فعال شده است. اسنپ برای کامل تر کردن امکانات امنیتی اپلیکیشن خود قابلیت جدیدی را به این سرویس اضافه نموده است که به صورت هوشمند می تواند انحراف از جهت را در سفر اسنپی رصد کند و در صورت مشاهده...

8 اسفند 1400

هوای هَمُ داشته باشیم در قم

مجموعه برنامه های پویش شهروندی هوای هَمُ داشته باشیم در قم برگزار می گردد.

7 اسفند 1400

ایستگاه های مختلف مونوریل سواری در دبی

مونوریل سواری در دبیمونوریل پالم جمیرا راستا منتهی به اولین جزیره دست ساز بشر یعنی جزیره پالم جمیرا می باشد. راستا مونوریل سواری در دبی 3 مایل طول دارد و از ایستگاه دروازه پالم به سمت هتل آتلانتیس و پارک آبی آکواونچر می رود. با وجود عدم نزدیکی مونوریل...

4 اسفند 1400

برآورد اولیه خسارت سیل در مورموری 117 میلیارد تومان است

استاندار ایلام براورد اولیه خسارت سیل را 117 میلیارد تومان بیان کرد.

1 اسفند 1400

فراوری تمامی محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 5

خبرگزاری خبرنگاران- رییس صحه گذاری و تایید نوع محصول ایران خودرو گفت: توسعه گیربکس شش سرعته ایران خودرو، نمونه ای از دستاوردهای اخیر این خودروساز در جهت کاهش آلایندگی های زیست محیطی قلمداد می گردد.

18 دی 1400

دستگیری عاملان قطع غیرمجاز درختان در خداآفرین

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خداآفرین از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل یک تن از درختان قطع شده غیرمجاز در شهرستان و دستگیری افراد مرتبط با این موضوع اطلاع داد.

5 آذر 1400

رونمایی از پژو GT 308 مدل 2022

خبرنگاران : فیلمی از زیبایی و شکوه پژو GT 308 مدل 2022 را مشاهده کنید.

25 آبان 1400

قیمت ها در بازار خودرو چقدر تغییر کرد؟ ، قیمت خودرو امروز اول آبان

به گزارش خبرنگاران، در بازار روز شنبه اول آبان خودروهای داخلی با ثبت قیمت همراه هستند و افزایش یا کاهش قیمتی را ثبت نکردندو تعداد زیادی از خودروها در شروع بازار آبان ثبات قیمت داشتند و افزایش یا کاهش قیمتی را ثبت نکردند.

23 آبان 1400

عادت های خود را تغییر دهید تا بتوانید همواره لاغر باقی بمانید

خیلی وقت ها ممکن است برای شما پیش بیاید که بخواهید عادت های نامناسب را ترک کنید، زندگی بدون اضافه وزن را تجربه کنید و یا بسیاری از تغییرات دیگر که دوست دارید در زندگی خود بوجود آورید. ضروری است بدانید که انجام

4 آبان 1400

قدرت فضای شاعرانه

در دهه بیست و سی حول و حوش کوهستان مجاورمان خانه هایی به نام استراحت گاه والدین ساکنان شهر دنور ساخته شد. این خانه ها در ابتدا به صورت کلبه های چوبی کوچک- اغلب با یک اجاق سنگی بزرگ پوشیده از خزه درست

28 مهر 1400

ساده ترین روش برای کاهش سطح فشار خون

محققان می گویند با بعضی اقدامات ساده می توان به کاهش فشار خون یاری کرد.

19 شهریور 1400

واقعیت مجازی چگونه به توسعه فناوری معدن یاری می نماید

چند سالی می گردد که نقش واقعیت مجازی در توسعه صنایع معدنی، ارتقای دانش زمین شناسی و بعلاوه حوزه های نوظهوری چون کسب وکارهای مبتنی بر گردشگری برجسته شده است.

17 شهریور 1400

رنو اسکالا بخریم یا تویوتا پریوس؟

مشخصات فنی خودرو رنو اسکالا و تویوتا پریوس در این گزارش آمده است تا به یاری آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

6 شهریور 1400

طرز تهیه تاکو؛ معروف ترین غذای سنتی مکزیک

در مجموعه غذای ملل، با دستور پخت یکی از غذاهای دنیا به آن کشور سفر می کنیم. امروز با طرز تهیه غذای سنتی تاکو، به مکزیک در آمریکای شمالی سفر خواهیم کرد.

10 مرداد 1400
تعداد: (81)