اخبار صنعت

افتتاح بیمارستان 120 تخت خوابه در نی ریز به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام

بیمارستان 120 تخت خوابه شهدای سلامت بنیاد برکت درزمینی به مساحت 7 هکتار و زیربنای 12200 مترمربع در نی ریز به بهره برداری رسید.

21 اردیبهشت 1401

کاپیتان پرسپولیس از مربی دلخور است؟

امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس و یکی از ستاره های این تیم در این فصل، در دیدار تیمش مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و چند دیدار تیمش را از دست داد. امید قبل از دیدار با فولاد در بازی سوپرجام توانست در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کند و همین موضوع و البته...

19 اردیبهشت 1401

همکاری سونی و هوندا برای فراوری انبوه خودروهای برقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، سونی میخواهد تخصص خود در زمینه فراوری انواع حسگر دوربین را در صنعت فراوری وسایل نقلیه خودران به کار بگیرد.

18 اردیبهشت 1401

چگونه یک بسته بندی مجذوب کننده طراحی کنیم؟

می دانید که گام اول برای داشتن یک بسته بندی عالی در گرو خلاقیت است. با این وجود شما باید مخاطبان خود را درک کنید. به طور مثال اگر بسته بندی مخصوص بچه ها طراحی می گردد باید آن را رنگارنگ و روشن و با عکس های کارتونی درست کنید.اگر بسته برای افراد بالغ است باید...

11 اردیبهشت 1401

حضور آقای گل در تمرین های پرسپولیس

تهران (پانا) - اعضای تیم پرسپولیس پیش از تمرین امروز خود جلسه فنی برگزار کردند.

5 اردیبهشت 1401

افزایش 2 درصدی هزینه صدور پروانه ساختمانی در شهرهای بالای 500 هزار نفر

تهران (پانا)- نمایندگان خانه ملت با افزایش 2 درصدی هزینه صدور پروانه ساختمانی در شهرهای بالای 500 هزار نفر موافقت کردند.

1 اردیبهشت 1401
31 فروردین 1401

تورم بیماری مزمنی است که درمان آن موقع بر است

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تورم بیماری مزمنی است که درمان آن موقع بر است؛ گفت با درج قیمت تولیدکننده روی کالا، قیمت ها شفاف می شوند و نظارت برای دولت ساده می گردد.

23 فروردین 1401

پاداش کاهش مصرف برق مشترکان 5 برابر شد

به گزارش خبرنگاران، مصطفی رجبی مشهدی، با اشاره به اقدامات وزارت نیرو برای کاهش مصرف، در 4 ماه گرم سال، گفت: وزارت نیرو برای مشترکانی که اقدام به کاهش مصرف می نمایند، تشویق هایی را پیش بینی نموده است.

20 فروردین 1401

شروع مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی سپاهان

فولاد مبارکه سپاهان نخستین بازی مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

3 اسفند 1400

واگذاری 22 گلخانه به سرمایه گذاران خراسان شمالی

خبرنگاران/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از واگذاری 22 گلخانه به سرمایه گذاران در این استان اطلاع داد.

2 اسفند 1400

آشنایی با تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری قصر قند

شهرستان قصرقند از شگفت انگیزترین شهرهای ایران در جنوب سرزمین بلوچستان است. این شهر 6110 کیلومترمربع مساحت دارد و جهانیی از محصولات کشاورزی رنگارنگ را درون خود جای داد. ارتفاع شهرستان از آبهای آزاد جهان 503 متر است. موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی گرم و...

25 بهمن 1400

دیپلماسی مالی راهبرد دولت سیزدهم است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری حضور موثر و فعالانه بخش خصوصی را یکی از راه های بهبود شرایط اقتصاد و فراوری کشور توصیف و تأکید کرد دولت در پی آن است تا به عنوان ناظر و نه مداخله گر در کنار فعالین حوزه فراوری و صادرات کشور باشد.

21 بهمن 1400

شاخص بورس 4 دی 1400؛ صعود 26 هزار واحدی

شاخص کل بورس امروز یکشنبه، با صعود قابل توجه 26 هزار و 511 واحدی روبرو شد و روی سطح یک میلیون و 385 هزار و 535 واحد نهاده شد. این رشد پس از آن رخ داد که شاخص روز چهارشنبه توانست انتها هفته را با رشد 40 هزار واحد به انتها برساند. حالا هم شاخص کل رشد 1.95 درصدی را به...

17 بهمن 1400

مرز جایگزین برای صادرات محصولات کشاورزی به روسیه پیش بینی شد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت توسعه صادرات محصولات کشاورزی، گفت: مرز جایگزین برای صادرات به روسیه پیش بینی شد و در این رابطه مذاکراتی نیز انجام شده است.

15 بهمن 1400

دستور رئیسی به وزرای صمت، نفت و نیرو برای بازدید از نمایشگاه شریف

مدیرکل روابط عمومی دفتر رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور به وزرای صمت، نفت و نیرو برای بازدید از نمایشگاه دستاورد های فناورانه دانشگاه شریف در اسرع وقت، اطلاع داد.

23 دی 1400

فراوری تمامی محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو 5

خبرگزاری خبرنگاران- رییس صحه گذاری و تایید نوع محصول ایران خودرو گفت: توسعه گیربکس شش سرعته ایران خودرو، نمونه ای از دستاوردهای اخیر این خودروساز در جهت کاهش آلایندگی های زیست محیطی قلمداد می گردد.

18 دی 1400

محمدی: تیم ما خواب بود و مقابل فجر سپاسی تنبیه شدیم، مایل هستیم تبلیغات مان را خودمان انجام بدهیم

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان اعتقاد دارد، این تیم در ملاقات مقابل فجر سپاسی خواب بوده و به همین علت تنبیه شده است.

16 دی 1400

ارتقای دهستان سادات محمودی و بخش پاتاوه مورد توجه است

خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و بخش پاتاوه مورد توجه است.

14 دی 1400

تکذیب ارزان فروشی نفت یا معاوضه با برنج

خبرگزاری خبرنگاران- معاون وزیر نفت فروش نفت ارزان فروشی نفت یا معاوضه با برنج را تکذیب کرد.

11 دی 1400
تعداد: (143)