سریال و پخش خانگی

دردسرهای شیرین ماسک در سریال نوروزی

مدیر فراوری سریال نوروزی دردسرهای شیرین از مسائل تصویربرداری این مجموعه در معابر عمومی به خاطر ماسک زدن مردم و نیز دشواری جذب بازیگران در سریال های تلویزیونی، با وجود دستمزدهای بالای عوامل در شبکه نمایش خانگی گفت.

20 اردیبهشت 1401

طراحی گوگل پیکسل تاشو در دومین نسخه بتای اندروید 12L دیده شد

گوگل شب گذشته دومین نسخه بتای اندروید 12L را منتشر کرد که در کنار تغییرات ظاهری، یک مدرک مرتبط با گوگل پیکسل تاشو هم در آن پیدا شده است. در بخشی از این سیستم عامل، انیمیشنی برای راه اندازی یک گوشی تاشو وجود دارد که مراحل نشان داده شده مشابه با مراحل راه...

21 فروردین 1401

آزاده صمدی عکسی از کودکی خود منتشر کرد

آزاده صمدی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، در زادروزش (17 دی)، دو عکس از امروز و دوره کودکی خود را در در فضای مجازی، منتشر کرد.

24 بهمن 1400

آنالیز تاسیس شبکه گردشگری در صدا و سیما

کمیته فنی و حقوقی شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با موضوع آنالیز تشکیل شبکه گردشگری در صدا و سیما به میزبانی سازمان میراث فرهنگی برگزار شده است.

21 بهمن 1400

عکس های شیوا طاهری زیر پتو ! ، لباس خوشرنگ خانم بازیگر !

خبرنگاران:شیوا طاهری با عکس های عجیبی که از خود منتشر نموده کاربران را شوکه کرد .

4 بهمن 1400

ناگفته های جواد عزتی درباره آغاز حرفه بازیگری اش

بچه های دهه شصت محله هاشمی، جواد عزتی را با بازی های گل کوچکش در کوچه و خیابان و پینگ پنگ زدنش در پارک هاشمی به یاد می آورند.

19 دی 1400

علت ماندگاری رعنا به روایت رسول نجفیان

رسول نجفیان گفت: در گذشته مرسوم بود که مخاطبان نامه نگاری می کردند و این موضوع تا اواخر دهه هفتاد هم بود و من یادم هست زمانی که آهنگ رسم زمونه را خواندم بعد از 48 ساعت 35 هزار نامه به سازمان رسیده بود!

31 شهریور 1400

اگر جاودانگان در جنگ ابدیت حضور داشتند تانوس شکست می خورد؟

استودیو مارول قرار است ابرقهرمانان جاودان خود را در فیلم جاودانگان معرفی کند اما سوالی که پیش می آید این است که اگر آن ها در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت شرکت می کردند، آیا باز هم تانوس (جاش برولین) پیروز می شد؟

5 شهریور 1400

پوراندخت مهیمن: دوست دارم همه مردم ایران به جای ماهواره، تلویزیون ببینند

تسنیم/ پوراندخت مهیمن تعهد در بازیگری را به درد پای شکسته اش ترجیح داد و تا سرانجام نقش حمیده در سریال بیگانه ای با من است هنرنمایی کرد.

28 مرداد 1400

بتمن در جوکر 2 جایی ندارد؛ منتظر دیگر ابرشرورهای گاتهام باشید

از آنجایی که احتمال حضور بتمن در قسمت دوم جوکر بسیار کم است، استودیوی برادران وارنر باید روی دیگر شخصیت های منفی گاتهام تمرکز نمایند.

10 مرداد 1400

اندروید 20 برابر بیشتر از iOS اطلاعات کاربران را جمع آوری می نماید

تحقیق انجام شده توسط پروفسور علوم کامپیوتر در کالج Trinity شهر دوبلین نشان می دهد که در مقایسه با آیفون، به طور معمول یک گوشی اندرویدی 20 برابر اطلاعات بیشتری را درباره کاربر جمع آوری می نماید.

12 اردیبهشت 1400

سرانجام موقت سریال گاندو در قسمت سیزدهم

تهران (پانا) - مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو به ارائه توضیحاتی درباره نحوه پخش فصل دوم این سریال با خاتمه تعطیلات نوروزی پرداخت.

27 فروردین 1400

تخفیف های استانی فیلیمو

تهران (پانا) - فیلیمو برای تسهیل در بهره مندی هموطنان عزیز در شهرها و استان ها مختلف از ابتدای سال 1400 تخفیف های شناور را فعال کرد.

25 فروردین 1400

ستارگان مجازی (آدینه 29 دی 96)

در اولین سالروز آتش سوزی ساختمان پلاسکو، بسیاری از ستارگان کشور، پست هایی در اینستاگرام و به مناسبت این حادثه تلخ منتشر کردند. یاد شهدای آتش نشان که در این حادثه جان خود را فدای مردم کردند گرامی و روحشان قرین آرامش. با ستارگان...

14 بهمن 1399

روایت قصه آرشاک در تلویزیون

قصه آرشاک مستند پرتره آرشاک قوکاسیان دوبلور ایرانی، فراوری جدید شبکه مستند سیما برای نخستین بار یکشنبه 16 آذر ساعت 21 از تلویزیون پخش می گردد.

18 دی 1399

بهترین مینی سریال های سال را بشناسید

سریال های تلویزیونی به طولانی بودن شهرت دارند. گاهی اوقات مدت فراوری و پخش آن ها به حدی طولانی می گردد که ممکن است تعدادی از تماشاگران آن ها، پیش از تماشای قسمت خاتمهی سریال جان خود را از دست بدهند! مانند سریال انیمیشنی سیمپسون ها که پس از 31 فصل هنوز هم...

11 دی 1399

خبرنگاران روایت مستند گم شده از زندگی یک مجسمه ساز

تهران - خبرنگاران- نویسنده و کارگردان سریال سمک عیار در نمایشگاه آثار کمتر دیده شده مش اسماعیل مجسمه ساز از گم شدن مستندی گفت که سال ها پیش از زندگی این هنرمند ساخته شده بود.

20 شهریور 1399

خبرنگاران درباره ناصر تقوایی

تهران- خبرنگاران- ناصر تقوایی به همراه داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی از جمله فیلمسازان موسوم به موج نوی سینمای ایران هستند که توانستند در ابتدای دهه 50 خورشیدی و انتهایی دهه 40 خورشیدی با ساخت آثاری متفاوت با جریان حاکم بر سینما، نوعی ریل گذاری و جریان...

16 شهریور 1399

راهنمای ورود به بازار بورس (1)؛ در جمع حرفه ای ها

ایرنا زندگی: این روز ها بسیاری از کسب وکار ها و بازار های سودده در کشور رنگ و بوی کرونایی گرفته اند. بعضی از آن ها فرایند ناامیدنماینده ای را از آغاز سال جدید تجربه می نمایند و بعضی هم مانند بازار سرمایه هر روز در حال جابه جا کردن رکورد های جدیدی هستند.

30 مرداد 1399

مستند جدید بروس لی روایتی از مبارزه با نژادپرستی هالیوود

ESPN مستندی با عنوان آب باش فراوری نموده که بر زندگی و فلسفه بروس لی که موانع نژادی هالیوود را درهم شکست، تمرکز دارد.

12 مرداد 1399
تعداد: (28)