شگردهایی برای افزایش سود شرکت (بخش اول)

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، راه های افزایش سود شرکت

استیو جیلینگز (Steve Jillings)، کسب و کار نو خود را که شرکت امنیت موبایل تله ساین است از شرکت کوچکی با چند کارمند به موسسه ای بزرگ با 200 کارمند ارتقا داده و هر سال سرمایه اش را دو برابر نموده است. این سرمایه گذار که در نیوزیلند به جهان آمده است، در 25 سال گذشته در تاسیس یا خرید هشت شرکت مختلف دست داشته و همه آنها را سازمان هایی بزرگ و سودآور تبدیل نموده است. به گفته او در این جهت، آدم آن قدر اشتباه می کند و آن قدر درس می گیرد که می فهمد چه باید کرد. مثل این است که همه فیلم ها رادر این زمینه دیده باشید. جیلینگز در سال 2010 مدیرعامل شرکت لس آنجلسی تله ساین شد، که امنیت اینترنتی ارائه می دهد و در آن زمان فقط 12 کارمند داشت. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانیم.

شگردهایی برای افزایش سود شرکت (بخش اول)

این شرکت تخصصش ارائه سرویس های امنیتی به 9 شرکت از مجموع 10 شرکت بزرگ اینترنتی در آمریکا بود. از زمانی که جیلینگز مدیریت آن را برعهده گرفت، توانست هر ساله سرمایه شرکت را دو برابر کند. فروش این شرکت در سال 2012، 25 میلیون دلار بود و پیش بینی می گردد در انتها سال 2014 به صد میلیون فروش دست خواهد یافت؛ اما هدف نهایی آنها آن است که تا سال 2015 برای عرضه در بورس آماده شوند و سالی 200 میلیون دلار فروش داشته باشند.

در اینجا باید به این نکته توجه کرد که چطور می توان استراتژی های درستی اتخاذ کرد تا شرکتی مثل تله ساین را با 12 کارمند و شرایطی که در چهار سال پیش داشت، به این حد از کارآیی و پیشرفت رساند. در زیر هدایت های جیلینگز را در ادامه می بینیم و درس می گیریم!

تشکیل تیمی رویایی

جیلینگز طی سال ها گروهی از مدیران مورد اعتماد را دور خود جمع نموده که با آنها روابط خوبی دارد. وقتی درصدد بود مسوولیت تله ساین را برعهده بگیرد، به هم تیمی هایش در شرکت های قبلی فکر کرد؛ او می گوید: همواره اولین کارم این است که افرادی را که تیم اصلی را تشکیل می دهند، معین کنم. باید تیم مدیریت مناسبی درست کنید، تیمی که همه آنچه را برای انجام کار به برترین نحو ضروری است داشته باشد و کارش رشد سازمان شما به صورت کامل باشد.

جیلینگز می گوید اولین گام پیدا کردن افرادی است که بتوانند مثل شما بزرگ شوند. پست های خالی رئیس اقتصادی، رئیس بخش توسعه تجارت، فروش های بین المللی و معاون اجرایی، همه را از افرادی گزینش کنید که پیش از این با آنها کار نموده باشید. او براین اعتقاد است: نکته مهم این است که تیم اصلی را از افرادی انتخاب کنید که آن ها را شناخته و قبلا با آنها خوب کار نموده اید. به این ترتیب، هر فردی ناخودآگاه جایگاهش را شناخته، همه شخصیت هم را می فهمند و نقاط ضعف هم را می دانند و این باعث می گردد که به سرعت رشد کنید.

جذب نیرو را همواره در دستور کار قرار دهید

جیلینگز می گوید: ما همواره استعداد های تازه را به سوی خود می کشانیم. خوشبختانه توانسته ایم نیروهای ماهر و کاربلد را با استفاده از معروفیت یا تبلیغات یافته و جذب کنیم، اما همواره باید جستجو کردن را مدنظر قرار داد.

منبع: الی گشت

به "شگردهایی برای افزایش سود شرکت (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگردهایی برای افزایش سود شرکت (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید