ستارگان مجازی (آدینه 29 دی 96)

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، در اولین سالروز آتش سوزی ساختمان پلاسکو، بسیاری از ستارگان کشور، پست هایی در اینستاگرام و به مناسبت این حادثه تلخ منتشر کردند. یاد شهدای آتش نشان که در این حادثه جان خود را فدای مردم کردند گرامی و روحشان قرین آرامش. با ستارگان مجازی امروز، آدینه 29 دیماه 1396 در خدمت شما همراهان گرامی هستیم. از اینکه تا سرانجام ما را همراهی می کنید از شما سپاسگزاریم.

ستارگان مجازی (آدینه 29 دی 96)

خلاصه مطالب امروز:

  • به یاد پلاسکو
  • آریا در سریال بهاره رهنما
  • گاو مهربان نشانه چیست؟
  • جلف بازی خواهر برادری چگونه است؟

امید نعمتی قبل از اجراش رفته که موهاشو اصلاح کنه. امید جان لطفاً از بعد اصلاحت هم یه عکس بذار که ببینیم چه نموده رو سرت.

اِاِاِاِ. یعنی عکس قبلی هم مال بعد اصلاحت بود؟ امید جان پس لطف کن یه عکس از قبل اصلاح کردنت اگه داری برامون بذار که ببینیم قبلاً چی بوده که مرتب و منظم ش شده این. چون من اگه موهام به این اندازه برسه مامانم می گه برو اون آشیونه کلاغو کوتاه کن حالم بد شد!

فکر می کردیم این مدل جلف بازیا فقط واسه زن و شوهراست. الان دیدیم که در عالم خواهر برادری هم امکان یه چنین حرکتایی وجود داره. تا متنو یه دور دیگه کامل می خونین من برم تا یه جایی و بیام، خیلی واجبه...

امیر کاظمی نوشته:

شد شش سال که دارمت ... که تو زندگیمى ... که تحمل کردى قضاوتهاى بى رحمانه آدمها رو ... که تحمل کردى این همه توهین نا حق رو ... که موندى با روزهاى بیکارى و ندارى این پنج سال ... که تحمل کردى تمام نبودنهام رو ... که نذاشتى سر کارى برم که دوستش ندارم ... این روزهاى خوب رو از صبوریهاى تو دارم یار جان ... هستى که شیرین ترین لحظه هاى زندگى رو بسازى ماه جان ... بودنت مبارکم ... خوش بحالم

منظورمون از جلف بازی های زن و شوهری که گفتیم یه چی تو این مایه ها بود. شرمسار من دوباره باید برم همونجا...

علی جون یه کم به عکاس می گفتی بره عقب تر که عرض ساختمونم کامل بیفته تو عکس. خودت حالا زیاد هم تعیین نباشی مهم نیست، مهم اون ساختمونه پشت سرت و آدمای دور و برتن.

مهدی جون، بهت پیشنهاد می کنم که شما برو ساکن هند شو. با این روحیه ای که داری، اهالی اونجا هر روز برات تولد می گیرن.

هستم اگر نیستم، گر نروم میروم!

احسان جان، اینجور که تعیینه کار از درد و دل کردن گذشته و به خود درگیری رسیده. اگه جون آینه برات مهمه بچه رو دریاب!

همچین نوشته امیدوارم تو زندگی جدیدت خوشبخت بشی که هرکی ندونه فکر می کنه خدای ننموده پیمان از دنیا رفته و طبق اعتقادش به تناسخ یه زندگی جدیدو آغاز نموده. بابا یه ازدواج ساده ست، از حالا نترسون بچه رو، بذار خودش بهش برسه.

مونا جان دیر اقدام کردی، بچه لباسش زغالی شد.

یعنی اشتیاقی که در نگاه آریا به بازی کردن در سریال جدید خانم رهنما هست، تو نگاه کیت وینسلت واسه بازی کردن تو تایتانیک نبود.

خانم فولادوند به باغ پرندگان رفتن و از یه طاووس عکس دریافت. بسیار عکس زیبایی شده. منم پس از دیدن این عکس دلمو دادم به طبیعت و رفتم وسط جنگل. به یه موجود جالبی برخورد کردم که در ادامه عکسشو براتون گذاشتم.

امید دنیا هیچوقت فکرشو نمی کرد که نشستنش در جایی به عنوان تبلیغ واسه اون مکان به حساب بیاد. البته جناب رادش با این اطلاع رسانی که انجام دادن تعیین نکردن که مخاطبین واسه تماشای امید دنیا باید بیان یا واسه دیدن نمایش، ولی این خودش اوج استقبال از نمایش حسنی و عمو رادش رو نشون میده!

فقط استایل خروس سفیده! یاد ناظمای سر امتحان میندازه آدمو.

هیچی مثِ یه پراید، نمی تونست به این قشنگی گند بزنه به صحنه! البته نگاه راننده هم به زیباتر شدن این صحنه یاری شایانی نموده.

علی جون نگران میزنی چرا؟ ما حالا حالاها خوابمون نمیبره، شب خودت خوش!

اینم مهدی ماهانیه که با تیپش سِت کردن رو شرمسار خودش نموده.

عمار جان، شما همواره واسه خواب سرتو میذاری روی میله بالای تخت و گردنتو میذاری روی بالش؟ سر درد نمیگیره احیاناً؟ یه چیز دیگه، بنظرم بهتره که واسه خواب گردنبدتو باز کنی. یهو توی خواب حواست نیست میغلتی فرو میره توت.

بهنوش بختیاری هرچی که گفت واسش پفک بخرن به حرفش گوش نکردن، واسه همینم قهر نموده. ناراحت نباش عمو جون بیا این پاستیلو بگیر بخور فعلاً.

در اولین سالگرد فاجعه پلاسکو، بعضی ستارگان، یادی از آن حادثه دردناک کردند.

امیرحسین بزرگزادگان با انتشار این عکس، یادی از آن فاجعه کرد.

علی ضیا، عکسی از دو قهرمان آتشنشان منتشر کرد که در سوز از دست دادن رفقایشان در آن حادثه اشک میریختند.

ترلان پروانه، تصویری از لوگوی سازمان آتش نشانی، که برای گرامیداشت شهدای آتش نشان طراحی شده است، منتشر کرد.

الهام پاوه نژاد به خاموش شدن پلاسکو بر اثر آتش سوزی پس از 55 سال اشاره نمود و به روح شهدای آتش نشان کشورمان درود فرستاد.

روح شهدای آتش نشان که در حادثه پلاسکو، برای حفاظت از جان مردم، جانشان را فدا کردند شاد و یادشان همواره در قلب ها ماندگار.

ترین های روز:

جلف ترین: امروز دوتا جلف داشتیم. ولی جلف ترینو تقدیم پست نازنین کریمی می کنیم که در وصف برادرش نوشته بود.

جالب ترین: جالب ترین امروزو می دیم به نگاه معنادار آریا، بازیگر سریال جدید بهاره رهنما، که یه دنیا حرف توشه.

عجیب ترین: عجیب ترین امروز سهم بهنوش بختیاری و عکس عجیبیه که گرفته، آخرشم نفهمیدیم فاز اون موقع اش دقیقاً چی بوده.

غمگین ترین: غمگین ترین امروزو تقدیم می کنیم به سالگرد حادثه غم انگیز پلاسکو. روح شهدای آتش نشان شاد.

مثل روزهای گذشته، مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما عزیزان درباره این بخش خبری هستیم. تا یک ستارگان مجازی دیگر، خداوند یار و نگهدارتان.

منبع: setare.com

به "ستارگان مجازی (آدینه 29 دی 96)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (آدینه 29 دی 96)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید