ابتلای دانش آموزان به اومیکرون شایعه یا واقعیت!

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: در کشور یک نظام مراقبت سندرمیک داریم که این نظام کاملا آنلاین است و به صورت تلفنی یا با دیگر روش های تماسی بلافاصله هر گونه اتفاق غیر معمول در کشور را گزارش می کند.

ابتلای دانش آموزان به اومیکرون شایعه یا واقعیت!

محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در مصاحبه با خبرنگار گروه اجتماعی وبلاگ طراحی ویلا، اظهار کرد: ما در کشور یک نظام مراقبت سندرمیک داریم که این نظام کاملا آنلاین است و به صورت تلفنی یا با دیگر روش های تماسی بلافاصله هر گونه اتفاق غیر معمول در کشور را گزارش می کند

وی شرح داد: ما تا کنون چنین گزارشی را درباره شایع شدن بیماری تازه در کشور نداشتیم و امکانات فوق را در سراسر کشور داریم که اگر اتفاقی بیوفتد، بلافاصله می توانیم نمونه ها را مورد بررسی قرار دهیم و معین کنیم که به چه علت و به علت کدام ویروس مثلا از سویه اومیکرون یا دیگر گونه های کرونا یا ویروس دیگری بوده است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت همچنین اضافه کرد: مردم عزیز به شایعات توجه نکنند و به اطلاعیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی اکتفا کنند.

گویا تاکید کرد: تا کنون موردی از ابتلای دانش آموزان و بستری آن ها به علت ابتلا به سویه تازه اومیکرون کرونا به ما گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ابتلای دانش آموزان به اومیکرون شایعه یا واقعیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای دانش آموزان به اومیکرون شایعه یا واقعیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید