مراسم بزرگداشت روزهای فردوسی و خیام به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا در خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، جلسه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رییس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی استان، اعضای انجمن، معاون فرماندار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با موضوع بزرگداشت روزهای ملی فردوسی و خیام برگزار گردید.

مراسم بزرگداشت روزهای فردوسی و خیام به صورت مجازی برگزار می گردد

دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان رضوی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه، گفت: سال جاری نیز شیوع بیماری کرونا و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری هر نوع تجمع را محدود نموده است و بنا بر همین امر بزرگداشت روزهای ملی فردوسی و خیام به صورت مجازی برگزار می گردد.

جعفر مروارید با اشاره به برگزاری جلسات ستاد بزرگداشت روز ملی خیام در نیشابور اضافه کرد: همه مسئولین این شهرستان در کوشش هستند این بزرگداشت به بهترین شکل برگزار گردد و ما نیز در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان و این اداره کل در کنار این شهرستان هستیم.

مروارید با اشاره به برگزاری همایش روز بزرگداشت فردوسی در مشهد گفت: برای همایش ملی شاهنامه و زبان فارسی که به صورت مجازی توسط خردسرای فردوسی برگزار می گردد، اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد که اکثریت علاقمندان بتوانند در این همایش شرکت نمایند.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های که اجرا شده است، سخنرانی های علمی مناسب و خوبی برای این همایش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: پیغام دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همزمان با 25 اردیبهشت روز ملی فردوسی و پاسداشت زبان فارسی و 28 اردیبهشت روز ملی خیام منتشر و در برنامه های بزرگداشت مجازی قرائت می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مراسم بزرگداشت روزهای فردوسی و خیام به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم بزرگداشت روزهای فردوسی و خیام به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید