سرآسیایی: تقابل سپاهان و گل گهر یک جنگ تمام عیار است، این ملاقات کمتر از داربی نیست

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، مربی تیم فوتبال گل گهر می گوید، تقابل سپاهان و گل گهر کمتر از داربی نیست و جایگاه خوبی برای آن متصور است.

سرآسیایی: تقابل سپاهان و گل گهر یک جنگ تمام عیار است، این ملاقات کمتر از داربی نیست

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی گل گهر مقابل سپاهان، اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که از لحاظ شرایط فنی در سطح بالایی است و این که بازیکنانی در اختیار دارد که از لحاظ کیفی شرایط خوبی دارند. سال جاری سه بازیکن خوب به آن ها اضافه و تیم کامل تری شدند. کادر فنی بادانش و مدیریت برنامه محوری دارند. در طرف مقابل گل گهر ثابت نموده حرف های زیادی برای گفتن دارد و کوشش می نماید که با برنامه ریزی ثابت کند در فوتبال ایران جایگاه بزرگی دارد.

او ادامه داد: جا دارد از مدیریت و هیات مدیره تشکر کنم که زحمات زیادی در این زمینه می کشند. برنامه های زیادی برای این بازی داریم و یک جنگ تمام عیار در تمامی خطوط مقابل سپاهان داریم و دو تیم با بازیکنان باکیفیتی روبه روی همدیگر قرار می گیرند. این ملاقات کمتر از داربی نیست و جایگاه خوبی برای آن متصور هستیم. به وسیله آقای قلعه نویی توصیه های لازم شده و بر اساس بازی فردا تمرینات مان طراحی شده است و می دانیم جای هیچ اشتباهی نداریم و آماده هستیم تا برای بازی فردا شرایط خوبی را داشته باشیم.

ملاقات دو تیم گل گهر و سپاهان فردا (شنبه، 13 آذر) ساعت 15:00 در قالب هفته هشتم لیگ برتر در سیرجان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرآسیایی: تقابل سپاهان و گل گهر یک جنگ تمام عیار است، این ملاقات کمتر از داربی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: تقابل سپاهان و گل گهر یک جنگ تمام عیار است، این ملاقات کمتر از داربی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید