دشمن آلگری از یوونتوس جدا شد

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس بعد از 11 سال از این باشگاه جدا شد.

دشمن آلگری از یوونتوس جدا شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طراحی ویلا، باشگاه یوونتوس رسما گفت که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باتجربه، این باشگاه را پس از 11 سال و با توافق متقابل ترک می نماید. بسیاری پاراتیچی را یکی از عوامل اصلی برکناری مکس آلگری، سرمربی سابق بیانکونری در سال 2019 می دانند و این جدایی ممکن است پیش زمینه ای برای بازگشت آلگری به یوونتوس باشد.

قرارداد پاراتیچی در 30 ژوئن 2021 به خاتمه می رسد و این توافق از سوی باشگاه یوونتوس تمدید نخواهد شد. احتمالا لوئیجی چروبینی جایگزین او خواهد شد. پاراتیچی به همراه په په ماروتا از باشگاه سمپدوریا و در سال 2010 راهی یوونتوس شده و در سال 2018 به عنوان مدیر ارشد فوتبالی باشگاه منصوب شد. باشگاه یوونتوس گفت پاراتیچی و آنیلی در تاریخ چهارم ژوئن یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک در استادیوم آلیانز برگزار می نمایند.

فابیو پاراتیچی به وب سایت باشگاه یوونتوس گفت: سالهایی شگفت انگیز توام با رشد و احساساتی فراوان را سپری کردم. یوونتوس به من این فرصت را داد تا با احترام کامل، کار خود را با آزادی مطلق و بدون قید و شرط انجام دهم. می خواهم از باشگاه، کارمندان، همکاران، بازیکنان، مربیان، سهامداران و به ویژه آندره آنیلی تشکر کنم. یک فصل مهم از کار من بسته شد و در انتظار چالش های جدید خواهم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دشمن آلگری از یوونتوس جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن آلگری از یوونتوس جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید