دستگیری 221 سارق در خرم آباد

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، خبرنگاران/لرستان فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی طی ماه پیش در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 221 سارق در خرم آباد

سرهنگ عباس دولتشاهی چهارم تیر ماه، اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در خرداد امسال 13 بار طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: پس از برنامه ریزی های اجرا شده و انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان پیروز به شناسایی و دستگیری 221 سارق شده که پس از انجام تحقیقات تخصصی به 370 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

دولتشاهی افزود: در راستای همین طرح و به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ تعداد 16 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی شد که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر بیش از یک کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و 299 معتاد متجاهر هم در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درآمده 37 قبضه سلاح اعم از شکاری و جنگی هم کشف شد و 638 انواع خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند از طریق همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی افزود: در این مدت 145 نفر از افراد مجلوب و تحت تعقیب محاکم و مراجع قضایی و انتظامی و... دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است.

دولتشاهی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کنند تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دستگیری 221 سارق در خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 221 سارق در خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید