خبر تازه از حقوق معلمان

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در جلسه آنالیز مسائل مسائل آموزشی شهرستان های استان تهران که با حضور علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و سایر مسئولان در قرچک برگزار گردید با اشاره به اینکه معلمان که وظیفه مهم آموزش و انسان سازی و تربیت را برعهده دارند نباید دغدغه معیشت داشته باشند اظهار کرد: اقدامات در حوزه معیشت و درمان معلمان مناسب نیست.

خبر تازه از حقوق معلمان

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس با بیان اینکه معلمان در زمان کرونا با ایثار فعالیت کردند و از بار آموزش و تربیت شانه خالی نکردند، گفت: این معلمان در شرایط سخت تحمیل شده کرونا آموزش را تعطیل نکردند و باید از آنان حمایت گردد.

وی اضافه کرد: معلمان شاغل و بازنشسته در راستا زندگی با مسائل زیادی روبرو هستند و باید هر چه سریع تر مطالبات و مسائل فرهنگیان آنالیز و برطرف گردد تا آنان فقط دغدغه مسائل آموزشی و تربیتی آینده سازان کشور را داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی شهرستان های جنوب شرق استان تهران از تعداد زیادی از دانش آموزان اتباع بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش و امور اتباع باید اعتبارات لازم برای ساخت مدارس اتباع را به دشت ورامین اختصاص دهند تا از تراکم دانش آموزان کاسته گردد.

نوش آبادی در ادامه به پیگیری و آنالیز حقوق و مزایا فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و اظهار کرد: از وزارت آموزش و پرورش و مسئولان نیز می خواهیم که با پیگیری جدی، شرایط نظام پرداخت یکسان را در آموزش و پرورش دنبال نمایند.

منبع: ایسنا

مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه وبلاگ طراحی ویلا بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "خبر تازه از حقوق معلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تازه از حقوق معلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید