آرامش به خانواده پرسپولیس برگردد قهرمانی ششم دور از دسترس نیست

به گزارش وبلاگ طراحی ویلا، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است بازگشت آرامش باعث خواهد شد تا این تیم بتواند برای ششمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران گردد.

آرامش به خانواده پرسپولیس برگردد قهرمانی ششم دور از دسترس نیست

حسن شیرمحمدی در گفت وگو با پانا درباره تساوی تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی شماره 98 شهر تهران گفت: اینقدر دلم از دربی پر است که نمی دانم چگونه روی سخن را باز کنم. من واقعا برای داوری این بازی متاسف هستم؛ این بازی آنقدر نقطه تاریک داشت که حالم را از فوتبال برهم زد. اولا که داوری در سطح محلات بود و خیلی بد قضاوت کرد، نمی گویم عمدی بود اما اشتباهات فراوانش به ضرر پرسپولیس بود، صحنه ای رخ می داد و به نفع استقلال سوت می زد و به بازیکن پرسپولیس کارت داد اما همان صحنه روی بازیکن پرسپولیس رخ داد و مهدی ترابی را زدند اما حتی خطا هم نگرفت.

وی ادامه داد: در درجه دوم من تاسف می خورم به حال بازیکن هایی که در حد و مقدار پرسپولیس بازی نکردند و یا گذشت نداشتند، اینقدر خودخواهی بیداد می نماید که بازیکن تک به تک گردد و سه نفر بازیکن و 50 میلیون طرفدار را نبیند و توپ را به آسمان بزند. تو را به خدا بدانید برای چه تیمی بازی می کنید و پیراهن چه تیمی را بر تن دارید. باور کنید در طول عمرم حتی موقعی که خودم بازی هم می کردم اینقدر حرص نخورده بودم و تا 24 ساعت سردرد داشتم. نمی دانم چرا اینطور شده که اینقدر خودخواه هستند. شاید علتش آن باشد که خیلی ها راحت به این تیم می آیند و شاید این پول تعصب را از بین برده است

پیشکسوت پرسپولیس درباره اشتباهات مدافعان پرسپولیس در دربی گفت: خط دفاع پرسپولیس واقعا متزلزل بود، من هیچ وقت دفاع پرسپولیس را اینطور ندیده بود و کسی نبود که آن را سامان دهی کند. اصلا سید جلال حسینی سنش بالاست، مگر محمد پنجعلی سنش بالا نبود؟ در خط دفاع احتیاج به یک بازیکن باشعور دارید، احتیاج به چابک بودن نیست بلکه شعور فوتبالی می خواهد. احتیاج به بازیکنی مانند سید جلال داشتیم اما هنوز نمی فهمم با چه تفکری یحیی از سید جلال در خط دفاع استفاده نکرد. ما اگر این بازی را می بردیم قهرمانی برایمان خیلی راحت تر بود، البته هنوز هم ناامید نیستم چون 21 امتیاز به جای مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، ولی ما در دربی بازی برده را از دست دادیم. این استقلال واقعا برنامه ای برای گل زدن نداشت و تنها راه این بود که آرمان رمضانی به زمین برود.

وی در انتها درباره استعفای یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس گفت: ما یک تیم هستیم، وقتی تیم می بازد همه باخته ایم یعنی از سرمربی تا طرفدار سهم دارد. یحیی اشتباهاتی داشته است، این قابل کتمان نیست اما مگر یک آدم چقدر آستانه تحمل دارد؟ مربی های بزرگ هم از کوره در می فرایند. شاید اگر دو دقیقه زودتر تعویض صورت گرفته بود این گل زده نمی شد. زمانی که این اتفاق می افتد به مربی فشار آمده که استفعا می دهد، ته دل یحیی این نیست که استعفا دهد. امیدوارم با شروع تمرین ها یحیی بالای سر تیمش باشد و اتحاد پرسپولیس حفظ گردد. مطمئن باشید استقلال امتیاز از دست می دهد، آرامش به خانواده پرسپولیس برگردد این تیم برخواهد گشت و قهرمان می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آرامش به خانواده پرسپولیس برگردد قهرمانی ششم دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرامش به خانواده پرسپولیس برگردد قهرمانی ششم دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید